Little big planet.

Tjo.

Idag har inte mycket hänt förutom att jag har städat mammas och pappas bilar i ca 3 timmar. :c
Jag kommer få 75kr för det. :3 Men jag skulle gentligen får 100kr, men pappa hjälpte mig i slutet så jag sa att jag kunde få lite mindre. Han gjorde ju 1/4. Vad har/ska ni gjort/göra idag? Lite tråkigt väder. Imorse såg det uit som det skulle kuna börja regna när som helst. Jonatan hämtade sitt bank-kort idag. Hans första. Han fyller 16 i november och dår är det bra att ha ett kort tills han börjar på gymnastiet så han kan köpa lunch och sånt. Igår fick jag reda på att jag ska på go-kart på onsdag! Det ska bli kul. :) Har varit på det en gång innan, fast det nog för ett år sedan. Då ösregnade det jätte mycket så man blev helt genomblöt och man slirade på banan och åkte in i allt för att det var stora vattenpölar. Får hoppas att det blir bättre väder, för jag vill känna hur det känns att inte slira hela tiden. Jag vågade inte riktigt gasa då, men det kommer jag göra denna gången. Det kommer vara flera av mina/familjens kompisar och alla är äldre än mig förutom en(Är inte helt säker på att hon kommer) och nästan alla är killar, så jag kommer säkert inte komma på nån bra plats, fast jag får hoppas att jag inte kommer sist iaf.


Bild från när de från Usa var och hälsade på. Sista kvällen. Litte big planet, Samuel och jag spelade.

Haha, lite tråkigt, men nu ska jag faktiskt spela lite sims 3 och fixa lite bilder som jag kan lägga upp imorron. :) ( skriva "alicefoto.blogg.se" på bilderna menar jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0