"Jag ska köpa vingar för pengarna."

Jag vet att jag inte har bloggat, men det händer så mycket just nu! Kompisar, utfyckter osv. ^^
I förrgår så kom min kusin från Stockholm så jag ville vara med han. Det var Helsingborgs festivalen då. Jag gick med Alex, Märta, Elin, Lucas, Hugo och min kusin Victor! Det var väldigt kul men lite mycket folk. Lucas, Victor, Elin, Märta och jag åkte en parishjul. Hehe, jag är höjdrädd, så jag var lite galen, men sedan efter något varv blev det bra. Det var kul. :) Vi gjorde inte så mycket mer än att gå runt lite och äta. Victor och jag åt en kycklingspett med nudlar och jordnötssås och de andra tog korv och kebab.
Man träffar alltid sådana man känner. En som hade gått på vår skola, min kompis från Usa (Ja, en av dem som hälsade på. Han är fortfarande i Helsingborg med en kompis) Gustav osv.

Victor sovde över sedan och vi hade kul, men han somnade vid typ halv ett tiden när vi kollade på "Ensam hemma 2" så vi hann inte med jätte mycket. Eller, kanske. Min morbror som är fotograf kom den dagen också från Vingåker. Dagen efter åkte Victor hem till min farmor (hans mormor) och jag, jujje, mamma och pappa skulle till en vingård, men den var stängd, så vi åkte till en plats där vi fikade, men vi var tvugna att sitta inne, för det var massa kryp som kom överallt på en. Det kliade fruktansvärt! Jujje (det är min morbrors smeknamn) och jag fotade lite och sedan åkte vi hem. Vi åt bulgur och biff och sen lite senare åt vi mina cupcakes ( Ni kommer väl ihåg dem? HÄR hittar ni inlägget. De var ju såklart frysta. Jag tror det är ganska många kvar.) Jag kollade på en film lite snare på kvällen och efter det var det läggdags! :3
Idag händer inte mycket. Jag lagde middagen helt ensam, tacos, så nu är man helt proppmätt - fortfarande. Åt för någon timme sedan.


En bild från igår.

Svar på tal:
Redigerar du dina bilder?
Svar: Nej, det gör jag inte, eller, jag gör bilder vit och svarta ibland, men jag kallar inte det redigering. Beskära gör jag ibalnd, men bara om nånting har kommit fel, som att en männsika har kommit in i bilden te.x

Nu ska jag gå och kolla på film. Åt precis yoghurt glass som pappa gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0