Mormor.

Regn, regn och regn.
Åt precis fisk, haha, ja. Inte det godaste, men helt okej!

-Seriösa saker-
Idag ringde det på telefonen jätte tidigt, redan klockan 6. Mamma sa att mormor hade åkt ambulans och att hon hade lunginflammation. Senare idag så ringde mamma sjukhuset där mormor åkte in och det visade sig att hon hade fått en hjärtinfrakt. :c Mamma är väldigt ledsen och kommer åka till henne imorron. Jag förstår att hon är ledsen. Jag kan inte riktigt bli ledsen innan jag ser något, så är jag. Jag kan ju såklart bli ledsen för jätte tråkiga saker, som att någon är död, men jag måste oftas gå på begravningen innan jag känner att jag blir riktigt ledsen. Det haft hänt så detta året. Farfar har dött, Adina har dött och kanske det är mormor på tur? :'c Det är inte det roligaste att skriva så, men det kanske är sant? Hoppas att hon mår bättre snart! :c
Älskar dig mormor, även om vi aldrig riktigt har pratat om något eller känt varandra väl som farmor och jag, men du är min mormor så du är även speciell för mig!

Kommentarer
Postat av: Kaka - EN AV KENTSYSTRAR

sv: Ja. Och jag hoppas verkligen att din mormor mår bättre snart! <3

2010-08-18 @ 20:34:55
URL: http://kentsystrar.blogg.se/
Postat av: - - - MENIVER - - -

hej härlig blogg (:

2010-08-18 @ 21:11:29
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0