Lite saker om idag.

Till lunch så gjorde jag pannkakor. Det tog verkligen en lång stund. Till middag åt jag pizza. Parma med ruccola, min favorit. <3
Sitter just nu vid mammas dator och nyheterna är på. Jag såg det innan vid ca halv 8, så det är ganska tråkigt. :c
Fick en ny skjorta idag av mamma från lindex. Mysig och fin! (:
Haha, jag bara skriver lite olika saker, men jag har faktiskt inget at skriva. Idag har det varit en ganska lugn och tråkig dag. Okej, kanske inte lugn, men ändå inte riktigt planerat.


Kommentarer
Postat av: Kaka - EN AV KENTSYSTRAR

sv: I stilmall, på #wrapper & #content och under båda dem finns det nåt som heter width och där är det bara att plussa på. Vi har typsnittet tahoma :o

2010-08-19 @ 22:09:53
URL: http://kentsystrar.blogg.se/
Postat av: Kaka - EN AV KENTSYSTRAR

sv: Tänk på att ändra storleken på bilderna också, då du laddar upp dem? :o

2010-08-20 @ 18:21:57
URL: http://kentsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0