Kattutställning!

Hejhej!
Idag har jag varit på kattutställning i Höganäs. :) Det var super fina raskatter. Norsk skogs katt och Birma är nog mina favoriter (och bondkatter!). De norska skogs katterna som var där var väldigt stora än vanliga. Lite över en meter kanske? Efter det åt mamma och jag lunch vid kvart över 2 på ett fik. En räkmacka. Sedan tog jag en jätte god glass som de hade gjort själva.
Efter jag kom hem har jag bara städat min garderob. Det blev ganska mycket jag tog bort. Jätte många linnen var för korta. Sedan var det ganska mycket som jag inte ville ha. Just nu sitter jag bredvid Aron med mammas dator och kollar saker på facebook.

En bild jag fotade i fredags. :3


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Va kul :D

2010-08-17 @ 12:23:42
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Alice.

sv: Ja. :)

2010-08-17 @ 13:21:25
URL: http://alicefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0