Hola! ^^

Min första spanskalektion idag då. Heeelt okej! :c Lärarna var riktigt trevliga, men gruppen var stor. På franksan var det typ 8 st och på tyskan 5? På spanskan kanske det var 25? Nä, jag vet inte.

Mamma och Jonatan tvingar mig att gå på Burger King idag, men jag hatar hamburgare! Eller, det är helt okej, McDonalds, Burger King och max hamburgare är så tråkiga och bläääh. Äh, jag vet inte. Just nu sitter jag och väntar på mamma och sedan ska vi väl åka och äta. Hm. Jag är inne på mammas dator, så det blir ingen bild, men lite senare kommer jag blogga med någon bild! (:

Jaja, nu ska jag ta en godisbit som ligger i en burk helt ensam. Jag tror den känner sig väldigt väldigt bortglömd. :c
Hasta la vista! 83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0