Hinata. ♥

Åh. :c
Mina grannar har har en fest där ute just nu med sina tjejkompisar. De skriker jätte mycket. Jag borde sätta på musik. Jag brukar alltid ha musik på, men jag kollade nyss på naruto och har inte hunnit sätta på än. Fast ikväll ville jag ha lite tyst. Mina öron gör ont efter jag har haft hörgt ljud. Det gör till och med ont i mina öron när jag skriver på tangentbordet. Fast min öron kanske är lite mer känsliga nu för att jag är lite "halv" sjuk. Äh, jag sätter på lite lugn musik, så jag iaf slipper höra att skrik och tjut. :)
Vad har ni gjort idag. Det var iaf sol ute idag, fast det blev lite blåstigt upp mot kvällen, fast det kanske inte var så hos er?
Jag har så himla tråkigt och jag mår inte så bra. Imorron ska jag iaf på go-kart, så jag får göra något. Jag ville köra vid kullaberg, men vi ska köra vid ett annat ställe.

Ritade ju idag, som sagt.
Det blir Hinata från Naruto. Blev inte jätte likt och mina bilder blir så fula spegelvänt, så ni får bara delar av bilden. :)





Hinata. ♥


Såhär ser hin egentligen ut. :3

Kommentarer
Postat av: Albin Axelsson

Snyggt!

2010-08-11 @ 11:28:47
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0