Fynd.

Förlåt för jag inte bloggade innan, men farmor kom och vi plockade svarta vinbär. ^^ Det tog jätte långt tid och vi är inte ens klara.

Detta köpte jag idag. :3


En T-shirt med peace märke på. :3


3 böcker. Det var 4 pockets för tre, så mamma tog en också. Två lite, öh, ja ungdomliga böcker av Meg Cabot och en "äventyrs" bok av Roderick Gordon&Brian Williams. Den verkar så bra. :) Jag älskar spännande böcker. Det står på baksidan att hans pappa försvinner i en tunnel och han och ahns kompis går och letar för honom. En typsik bra bok för mig!
Sedan köpte jag halstabletter, novalucol och åksjuketuggemin!

Nu ska jag sätta mig vid tv:n en stund tror jag och sedan ska jag lägga mig. Ha det bra opch sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0