Fotokurs inne i Hilton hotell i Malmö.

Heeej!
Idag har jag haft fullt upp! Först blev jag väckt klockan 8 och sedan vid 9 åkte pappa och jag iväg till malmö! Nä vi kom fram gick vi in på hilton hotel och åkte upp på andra våningen där sa jag mitt namn och de prickade av mig. Gissa vad jag gjorde? ...
Jag var på fotokurs! Hehe, ja. Det varade i hela 2½ timmar. Lite tröttsamt var det, men jag fick kursen gratis så jag behöver inte känna mig skyldig att jag gäspade ca 10 ggr, fast det kanske var mest för jag var trött, ehe. 8)
Fast jag lärde mig en del saker! Hade lite svårt att förstå ibland, men jag var ygnst i hela rummet, så (förutom bebisarna i magarna. Det var massor av gravida, haha!).

SHALALALA. Sedan efter så har familjen städat vinden, så det är lite stökigt. :c
Haha, ingen orkar laga mat, så vi ska äta kebab. c: Iiihihihii, haha.

Nä, jag kan inte vara seriös, jag är hungrig och trött och jag måste ju vila lite, det är ju skola imorron! :3

Kommentarer
Postat av: m

2010-08-30 @ 09:29:24
Postat av: Märta

Va kul!!!!<3 kram märta..........





----------> (:

2010-08-30 @ 09:34:18
Postat av: Billiga Hotell

Hilton Hotell i Malmö är riktigt trevligt. Har själv bott där några nätter och uppskattar deras hotellrum väldigt mycket.

2011-10-23 @ 23:41:50
URL: http://www.billiga-hotell.nu/hotell/malmo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0