Fotbollsmatch imorron!

Heeej!
Jag vet att min uppdatering suger, men det är ju de sista skoldagarna, så jag hinner inte riktigt med att blogga. Jag börjar skolan på måndag, det känns helt okej! Det ända tråkiga är att vi ska byta klassrum. :c Vi har så många minnen från det gamla. Soffan, teckningarna osv. <3 Hehe, ja, vi hade en soffa. En mysig soffa där alla ville sitta och ibland bråkade man bara för man inte fick en plats, haha! Det nya klassrummet är så opersonligt, öppet och tråkigt, hoppas vi ändrar om det! (:
Kollar lite på Sagan om de två tornen som går på 3:an och förbereder att gå och lägga mig! Ska gå upp tidigt för jag ska kolla på Heddas fotbollsmatch! (: Jag har aldrig varit på en sådan match, alltså, "barn" som spelar. Jag har bara varit på sådan när te.x HIF (Helsingborgs IF) spelar och andra länder! Tar med kameran, troligtvis, så det blir bilder.

Ni får sova gott, som jag ska göra. God natt!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv: Hej Alice ^^ Nej, jag köpte moshimoshikawaii-grejerna på bokhandeln på väla ^^ Tack för att du gillar min stil :D Du har en fin blogg



/Karro

2010-08-22 @ 20:30:58
URL: http://yumchan.blogg.se/
Postat av: Hedda

Hejsan Alice ^^ joo .. Du måste lägga ut bilder + video på bloggen när jag hade min match <3 :D Skulle ble GLAD om du gjorde det puwss <3

2010-08-23 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0