Andra skoldagen. :c

Oj!
Jag glömde bort bloggen helt igår! Jag tog först en bloggfri dag på söndagen men sedan så igår så började jag skolan och sedan var jag med Märta, Elin och Lisa så jag glömde bort att göra ett inlägg! Jag var knappt på datorn igår. Jag gick bara in och kollade lite på facebook och sedan stängde jag av den. ^^
Som sagt, igår började jag skolan. Det var helt okej. Det har börjat 5 nya i klassen. (: Alla verkar väldigt schyssta, fast de är väldigt blyga än. Adam, Bibal (Tror han stavades så, fast man säger Bibo), Anna och Minoo.
Vi fick papper och vi pratade lite och sedan gick vi ut för att få en glass. Idag så slutade vi kvart i tre. Vi fick böcker osv. Jag tycker dagarna är lite långa. Man blir helt slut efter. :c Men iaf. Imorron ska jag gå på min första Spanska lektion, helt okej! Ganska kul, fast det kommer vara 2 ggr i veckan, så vi får se...
Jag har inte på mitt schema än, men jag vet lite.

Måndag: 8:15 - 14:45 Spanska och idrott.
Tisdag: 8:15 - 14:45.
Onsdag: 7:55 - 14:45 Spanska.
Torsdag: 8:15 - 14:55 Musik.
Fredag: 8:15 - 14:25 Idrott och Hemkunskap.
Det är det ända jag vet så länge.

Jaja, nu ska jag ta något att äta. Jag är super hungrig! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0