Fotojobb igår!

Hellop!! c:

Igår hände det mycket! Först på morgonen så åkte jag till sjukgymnasten och tränade i ca 45 minuter tror jag! Men min mobil hade slut på pengar, när jag skulle ringa pappa/mamma att jag hade glömt busskoret, men som tur fick jag låna telefon där! ^^

Efter träningen gick jag till knutan och väntade på pappa, för han skulle hjälpa mig med vart jag skulle gå. Så, jag åkte tåg till Lund ensam och sedan gick jag tillmin mammas jobb och sen gick vi tillsammans till sjukhuset! Jag skulle göra en kontroll på benet och allt var bra, som tur! Efter sjukhuset så gick vi och köpte presenter till Lisa! Imorron ska vi fira henne! c: Vi ska sova över där och ha det mysigt! :D
Efter det så åt mamma och jag på en italiensk resturang, efter det var det lite bråttom till tåget och sen åkte jag till Helsingborg. Efter tåget hade varit försenat flera gånger kom jag fram ocg då gick jag till min pappas jobb.

De skulle ha en invigning och de behövde en fotograg, så jag var där i ca 3 timmar och fotade!! :o >Fast det blev inte jätte många bilder, för det var ju bara samma sak hela tiden... haha!
Iaf så var det två artister där, de är inte så kända än, men de är grymt bra, båda två!!
Sebastian Wijk och Dennis Camitz heter dem!


Här är de två!
Dennis Camitz och Sebastian Wijk.

Måste lägga mig, ska upp för målarskolan börjar imorron igen!!! c: Ska gå någon timme, för sedan ska man ju till Lisa! :)♥

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0