Pictures!

Hejhej! :)

Jätte fint väder det är idag! Igår var det gäster hos oss. Vi sjöng singstar och kollade på film sedan somnade jag vid halv 11 tiden. x3

Har lust att lägga upp lite bilder på bloggen, så det gör jag!


Ett "fågelbo" som vi fick av våra grannar på påsken (för att vi hade hämtat deras post jätte många gånger när de var bortresta) 19/4


Jag gungar i hammocken och Aron ligger i trappan och solar! 19/4


Aron rullar runt och myser. c: 19/4


Haha, han sover så gulligt. ^^ (Samma datum)


Aron lika mysigt. Dagen innan jag tog bort orthofixen, det är därför den är på bild. (Samma datum)


Haha, Aron utanför dörren. ^_____^' (Samma datum)


Aron utanför dörren igen...


Söt som socker. ♥


Bakning av påskcupcakes! ♥ (21/4, första dagen utan orthofixen)


En Babushka som jag köpte innan bakningen. (21/4)


Massor med malda hasselnötter i! (21/4)


Brorsan och jag är ute och letar påskägg för Aron har gömt dem, haha. Men jag stannade och fotade våran påskhare istället!




Visst är Aron underbart söt här? ♥


Hittade påskägget och chokladharen! :)


Cupcakesen!


Så, det får räck med bilder för tillfället.... nu ska jag kolla på älskade ouran. ♥♥♥♥ (Vill inte att det ska ta slut. Är på avsnitt 17 och det finns bar 26. :'c Buhuuuu)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0