Universeum och Liseberg på onsdag! c: ♥

Hej!!

Imorron ska jag göra en del saker! Först vid 8 tiden ska jag träna ensam hos sjukgymnasten. :/ Hon är inte där, så jag får träna själv, fast det kommer ju såklart vara flera där, men jag kommer inte ha någon som "hjälper" mig. Sedan är det ju skola. Sedan efter skolan ska jag klippa mig. har tänkt mig lite kortare lugg och sedan ta på topparna! Jag har så slitet hår... inte för att det gör så mycket, men det är inte så fint och det blir lätt tovigt. Och sedan ska jag väl vänta på mamma och vi måste köpa saker till på onsdag får då åker klassen och jag till GÖTEBORG! Vi ska på universeum och sedan till... LISEBERG! c: Det ska bli väldigt kul, men jag är rädd att jag kanske inte vågar åka jätte mycket och så kommer alla andra åka så mycket och så kommer jag bara stå och vänta. Men ja, det går väl säkert bra. Det är lite jobbigt att både vara höjdrädd och farträdd när man är på ett tivoli. x3


Jaja... får se om jag lägger mig och läser snart. Jag är super trött.





Kommentarer
Postat av: märtizz<3

yeayh!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........................................... det kommer typ bli det roligaste vi har gjort med hela klassen!!!!<3<3<3

2011-05-24 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0