Tandläkaren imorron!

Hehe... behövs lite bilder till bloggen.

Vet ni? Jag glömmer faktiskt att blogga, det är ju så himla mycket nu! Måste träna varje dag, och sedan två ggr i veckan måste jag till sjukgymnasten! Sedan när det är ganska dålig (som jag faktiskt gillar, när man är inne) väder, så tiden går väldigt snabbt, för då kollar man bara typ på tv och och data...

Sedan imorron ska jag dra ut två tänder!! Jag har aldrig gjort det, fy va läskigt. :s Jag har aldrig varit rädd för att gå till tandläkaren, men imorron kommer jag vara det! Mamma sa att bedövningen gör kanske lite ont eller känns konstigt, så det är jag lite rädd för (rädd och rädd... men något). Jag behöver dra ut dem för att jag har två tänder som saknas, eller det sa dem, men senast så sa dem att de drar ut tänderna för att det är två tänder som inte kan komma upp och sedan efter jag dratt ut dom och det har gått ett tag så ska de se om jag ska ha tandställning eller nått. :/


En bild från i fredags, tycker den är gullig... och rolig. c: ♥



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har också dragit ut tänder... Bedövningen är läskig. Haha. Om jag ska vara uppriktig. Man kan inte le efteråt. :)

Jätte härlig bild! :D

2011-06-21 @ 17:37:11
URL: http://kajsbloggen.blogg.se/
Postat av: Märta<3

Jätte söt bild!<3 :D du vi ses imorron!!! :) MIdsommarafton<3 Bolmsö :D

2011-06-23 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0