Ipod Touch nästa vecka! c:


Nästa vecka köper jag denna!!!! c:
Min förra ipod glömde jag i Italien, så jag ska köpa denna! :c Det som gör det lite bättre är att jag kommer få den från Usa och min förra ipod köpte jag i New York, så båda kommer från Usa!

Nästa vecka ska jag, mamma och Jonatan till Öland och träffa våra kompisar som bor i Usa (ca 1 ½ timme utanför New York) och "pappan" är fortfarande i Usa, så han köper en där (billigare) så jag kommer få den på Öland! Jag kommer betala hälften, för det var bara inte mitt fel att jag glömde den i Italien. Jag frågade mamma om hade kollat i sängen om jag hade något kvar där och så sa hon ja och det var där ipoden var! Jag ville ha den ipoden jag hade innan, men den finns inte längre. :c

Så jag kommer betala ca 1400:-
Köper den med 64GB. I sverige kostar den med 64GB ca 4000:- men i Usa kostar den ca 2800:- (:


UPDATE: Det visade sig att jag kommer få ipoden i slutet av juli! De kommer och hälsar på oss då, så jag kommer få den då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0