Fatta eld

Heeej!
Förlåt för jag inte har bloggat sen jag kom hem!

Igår fick jag hem mitt spel, Kirby's Epic yarn. c: Det är jätte gulligt. ^^ När jag beställde det så beställde jag två böcker också. "Fatta eld" och "Törst" och dem fick jag när jag kom hem från Öland! "Fatta eld" har jag väntat på hur länge som helst, det är ju fortsättningen av hungerspelen! Sedan efter så är det bara att köpa "Revolt" som är sista delen av hungerspelen!
"Törst" är någon vampyrbok... aldrig hört talas om den, men den verkar okej. Gillar egentligen inte vampyrböcker osv, men jag vill ge den ett försök!

Mer bloggning kommer sen, om datorn funkar (Den är fortafarande så seg och kan knappt få upp internet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0