Väla Centrum

Hei!

Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar, men jag trivs inte alls i min klass. Saknar så himla mycket mina kompisar, men skolan är inte bra där i högstadiet. :c

Idag var mamma och jag på väla. De har ju kommit massor av nytt och WOW va fint det har blivit! Det är massar nya resturanger. Grektiskt, tahi, sushi, steak house, indiskt, italienskt osv! :) Sedan är det riktigt fint dekorerat! De nya butikerna med kläder gillar jag inte alls, men det ska komma mer och det är typ gräddbullerian och Naked juice bar som har kommit, det tycker jag är bra! :)


Bild de visade hur det skulle se ut, det så bara en bild som är gjord i datorn, men stilen är så som på bilden. Det känns som är utomlands!


Bild som också är gjord i datorn på den nya entrén! Den ser ut så. ^^


Den nya loggan!


Den gamla loggan.

Och den rikigt gamla! Ni ser, den öppnades 1974 och var Nordens största sammanbunnda köpcentrum! x3


Jag köpte örhängen på accessorize och pins, smoothie på Naked juicebar och ett suddi och en bok på akademibokhandlen! Sedan var mamma där igår för haon väntade på vår thaimat, men det var jätte mycket kö, så ja, hon åkte till väla och köpte gräddbullar på gräddbullerian! Jag fick hallon, den skulle varit godare om den var i ljuschoklad, för det passade inte så bra med mörk, men det var ändå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0