Skoldisco

Hejhej!

Konstigt att jag är hemma igen?? Hehe...
Fortfarande jätte ont i benet. Tänkt och ville faktiskt gå till skolan idag, men det är kanske bra att vila inför discot ikväll!!! Ja, vi i klass 6:a ska ha skoldisco för F-5 + synkopen (en skola som delar vår skola, kan man säga). Först kommer det vara F-2 från 17:00 - 18:30 tror jag att det var och sedan 3-5 19:00 - 21:00, så det bli skit långt. Vi ska ju även städa...
Jag vet inte om jag kommer gå tidigare, det bror på om jag har för ont eller så. Först ska jag hålla på med fiskedamm för de små med några andra och sedan ska jag stå i kiosken! Jag är ganska hungrig nu, så får väl säga till Jonatan att göra pasta till mig! (Han slutar så himla tidigt!!)


Gammal bild sen i sommras! Aron gullet!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0