Kläder & saker...

Det blev inte som jag skrev igår kväll...
Jag mådde inte alls bra, hade jätte ont i huvudet och öronen, det pulserade hela tiden, så jag gick upp kollade lite naruto och sov! ^^


Jag lovade lite bilder idag, så det ska ni fååå. :I
Köpte det här igår:


En jätte söt tavla. Den ger inte rättvisa, för den är jätte grön IRL... en bättre bild kanske | (pil neråt)
                                                                                                                                v

Så, bättre bild på färgen.


Oversize tröja. c:


Skjorta med luva. ^____^

Två byxor. Suddig bild, men jag tog bara en bild, så det fick bli denna.

Nagellack! :) Ljus lila och blå.

Sedan köpte vi prickigt påslakan och trosor, strumpor osv... ^^

Förra veckan köpte jag också, lite bilder:


Tights!


Ett linne. c:


Skärp. :p

Och sedan två tröjor till som ligger i tvätten. En röd bas tröja och en tröja där det står "Just say yes".


Ja och sedan har jag fått lite mer kläder av mamma från en outlet, men jag orkar inte visa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0