3/4 dagar till julafton. ^^ 20/12-10

Jag är dålig på att blogga. c:
Om 3 dagar typ är det julafton!!!!!!!! :D Men jag har ingen julkänsla typ. Vi kommer inte sätta in julgranen förrens på onsdag och klä den på torsdag och sedan har vi inte mycket julsaker. ^^

Önskelista i år

~Kokböcker av Leila Lindholm
~Våffeltång/trippeltång (spelar ingen roll)
~Berlocker från thomas sabo.
~Inredningssaker.
~Kläder från talkingclothes.se och melba.se
~KP
~Klocka
~Guiness World Records 2011
~Mysiga tofflor
~Graffiti agellack svart/vit
~Lila buddah
~Liten jordglob
~Ring med rosett på
~Hitta på!

Hehe, det var min önskelista. Kanske ganska mycket, men det är ganska små saker? Äh, jag vet inte. ^^

Orkar inte datorn mera nu, ska även snart se 'Våra vänners liv'! Det är det sista avsnittet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0