Hihih Hedda här ! <3

Hej ! Det är jag som är Hedda, Och är en av Alice bästa vänner  ^^HöHö^^  Em...   vad ska jag säga ?   Jag och Alice vi har kännt varandra sen dagis.. Det gick inte så bra ibörjan men sen nu asså är det hur bra som helst ! Jag har varit med Alice och Thyra idag ..  as roligt tills...   skit samma :) 



Ska bäretta  mig själv nu ! Hihihi =)


Jag heter Hedda och bor i helsinborg. Har en lillebror som heter Måns  ...  Mamma (Rimor)  Pappa (Marcus) ....   Mina föreldrar har skilt sig så jag bor i stan och i Allerum eller utanför^^  Jag går på mange, Alice går där med ;) ...  vet inte riktigt om jah ska byta skola ...  Alice ska ju gå på petersven... Men nu byter jag ämne =)  Jag är en väldigt glad tjej äm kan vara lite kaxig ibland..  ^^  Är rolig  men e as dålig på dissa ngn om jag ska dissa ngn kan det bara vara mig själv =) Piz...   så ser jag  mg som ;)  venne som andra  ser mig som =) 

Jag har 2 katter 1 kanin 2 marsvin och fiskar vissa kanske tkr att jag är bortkämmd men så är det INTE !   men det var nog allt ses <3


Kommer en bild på mig eller flera ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0