Två bidrag till och bortrest på onsdag till fredag.

Jag skulle inte blogga förens imorron, men jag gör det nu. Jag vill inte att hela min blogg ska dö, för jag ska fakstiskt till Strömstad på onsdag. Då kommer jag hem på fredag och sedan kommer jag gå på Helsingborgs festivalen, så uppdateringen kommer vara ganska dålig, men jag kommer nog blogga lite på fredag och lördag.
Just nu sitter jag ute. Jag har en sjal om mig och myser i det fina vädret. Det ända dåliga är att det är hemskt musik här ute som har så mycket bas. Fast det är inte så högt. Och sedan att jag har ont i magen för jag är så himla mätt, eller ja, jag åt någon konstig sprut - godis som gjorde att jag fick ont i magen. Flaskan är bra att ha sedan om jag vill fylla med någon annan dricka eller med vatten och det är varmt ute, hihi.

Tack så jätte mycket ni som har röstat på mina bild!

Jag har två till faktiskt
En HÄR <--- Bilden där det är rosor och en stol. Det står "Ally" under den. Ni har sett bilden innan. ^^
Och en HÄR <--- Bilden är på nästa sida. Man ser en liten bit av en katt och några grenar. Tror ni har sett bilden innan och det står "Al" under den.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Ha så skoj =D

2010-07-28 @ 17:03:57
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0