Italien i övermorgon! c:

Hello!!!

Jag har inte bloggat på några dagar! Det är mycket träning, skola osv...
Även i övermorgon åker jag till Italien, men som synd är det inte bra väder där nere heller. >:
Det är är moln och mellan 17-24 grader bara. :c Jaja, hoppas det blir kul ändå! Har fått ett riiiiiktigt lång träningpass av min skujgymnast som jag ska träna i Italien. :c Så himla tråkigt att jag måste träna. Jag har fått ett tvåsidigt papper med träningsaker och hälften av sakerna är i pool, men tänk om det är dåligt väder och det inte går att bada!? Haha...

Just nu i skolan övar vi mest till skolavslutningen, läser, spelar musik (allmän, inte skolavslutnings) o.s.v! c:

Ja, men imorron kommer det bli packningför jag har inte packat något och sedan måste jag städa också. :/ Jaja.
Nu ska jag göra något. Datorn har varit så seg de senaste dagarna så jag har knappt varit inne på datorn.

UPDATE: Tänkte lägga in en bild, men som sagt, datorn är så seg... så det blev ingen. :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0