Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag heter Alice och är snart 13 år. 19 dagar exakt tills det stämmer, alltså den 26-e mars. c:
2. Jag har alltid varit lång för min ålder. Just nu är jag något vid 1.71 - 1.74. Fast som typ kommer jag inte växa mycket mer, så jag kommer inte bli mycket längre. ;)
3. Jag har opererats 4 ggr, åkt ambulans 4 ggr och är på sjukhuset ganska mycket. Fast allting är bara om mitt ben.
4. Även om jag ser väldigt glad ut, skrattar osv, är jag kanske ledsen innuti. Jag visar att jag inte är jätte glad ibland, men det är inte många som märker det, så jag har struntat i att visa det.
5. Jag fotade hela tiden innan ju, men efter som jag har en ställning i benet och inte orkar med och gå överallt, så blir det inte mycket längre, men det kommer bli mer när den är borta!
6. Jag älskar min katt Aron som fyller 2 år i år. c: ♥
7. Jag... jag kan inte komma på något mer?
8. Okej då. Jag gillar manga och allt japanskt. :) Jag vill så gärna åka dit, men jag vet inte, pappa vill inte det. :c
9. Nä, nu slutar jag att skriva...
10. Äntligen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0