Orto-fixen i bilder!

Hello!!!

Nu ska jag börja blogga normalt. Eftersom jag inte skriver dagbok (okej, ibland när jag inte kan sova gör jag det) så vill jag iaf skriva i bloggen! Denna veckan har varit sådär hittills. Igår var det alla hjärtans-dag, det var okej. Var lite ledsen och kände mig hopplös, men jag fick jätte fina saker och tog på mig de första jeansen på länge (Fick några jätte stora så jag skulle få på dem, fast vi klippde upp dem)!

Eftersom jag har hittat min sak som gör att jag kan lägga min bilder, innebär att jag visar en bilder på ställningen!

Så här såh första utseendet ut ungefär. Det såg lite annourlunda ut först, men jag hade bara så i en vecka, sen såg det ut så här ett långt tag.


Andra utseendet, efter operationen den 4/2 - 11.


Lite mer zoomad bild!


Och det tredje utseendet, som är nu då!



Ja, så där ser orto-fixen ut, för er som undrade!

Kommentarer
Postat av: hanna

vänta, vänta, vänta

jag började precis läsa din blogg alltså precis, två seknder sen ;)

iaf vad opererade du ser ju helt crazy ut :o

2011-03-07 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0