Hehe, lite snack...

Hallå!
Jag har inte bloggat jätte mycket, så jag tänkte blogga lite.

Igår var alla i klassen förutom en (Jakob... han sa att han inte orkade. Haha) på en, vad ska man säga... visning? Nä, men vi skulle göra matte test och laborationer inför 7:an. Även om jag inte ska gå på den skolan jag går på nu i 7:an, tyckte lärarna att jag skulle gå ändå. Alla tvingar mig hela tiden. Jag ville ju såklart och gå och gör mattetest och sedan veta att det inte var lönt, för att jag ändå inte kommer gå där. Men jaja... Sedan efter det åkte jag hem för att jag mådde inte alls bra. Hade ont överallt, ont i halsen osv. Mamma hämtade mig och jag hade inte ätit på skolan så vi åkte ner på stan och åt sushi. Det var lungt där och de hade jätte skön musik. Det låter kanske konstigt att vi åkte och åt sushi när jag var sjuk, men mamma visste inte vad vi skulle äta hemma, så vi åt där.
Sedan på kvällen fick jag riktigt ont i benet, där uppe vid den högsta "pinnen" som är i benet. Jag kunde inte ens gå. Sedan hade jag ont hela natten och stannade hemma idag för jag har/hade så ont!

Har inte gjort något förutom att äta en banan och lite dricka, ätit lunch, gosat med Aron hela förmiddagen och kollat på tv...


Även igår så satte mamma och jag (eller jag för det mesta) upp vägg-klistermärken i mitt rum som jag fick i födelsedags present! :)


Några insekter vid tändaren! Ser kanske konstigt ut med den längst bort, men mamma ville att jag skulle täcka en svart skrapa, haha!

Lite längre ifrån...


Över min säng. De typ flyger ut ur balkongen... drömmarnas värld!

Så ser det ut långt ifrån!

Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0