1 år och 1 dag sedan! :'c

Igår var det 1 år sedan farfar dog, så mamma, pappa, farmor, Jonatan och jag besökte gravplatsen! :c
Så, det blev inte jätte mycket uppdatering...

Idag blir väl slappa och ta tag i saker... säger vi. Nä, men jag måste städa för städerskan kommer imorron. Det låter konstigt att man måste städa när man har en städerska, haha.

Just nu så forsar det ner med regn, det är super mysigt!! ♥ Igår var det varmt och soligt så vi höll på i trädgården. Jag gjorde inte så jätte mycket ju, för jag går ju på krykor!

Kanske ska spela lite sims nu?


Blommorna från farfars begravning förra året! ♥

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Jag tror på paradiset <3 kram <3

2011-04-05 @ 16:26:28
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0