September 2009.

En liten genomgång om September förra året i bilder!


Gick fortfarande på drillen!
|
|
v




Aron blev en i familjen! Om sex dagar har vi haft honom i ett år! ♥


En till bild på Aron första dagen vi hade honom hemma! c:


Då var jag mycket med Jesper, Thyra, Lucas, Jacob och Hedda! Vi var alltid på min studsmatta.


Aron var så liiiten. ♥


Fick pappas panasonic.


Finaste bilden jag tog i September!


Hade fortfarande min förra mobil!


Älskade denna bilden! Haha.


Och denna! xP

Äh, nu har jag inte så mycket bilder, förutom massa bilder på kompisar och mig själv!
OBS! De två sista bilderna visar att jag var mer åt "fjortis" hållet. :c SÅ ÄR DET INTE MER. c:

Kommentarer
Postat av: Mikaela Eriksson

sv: heeej :) jo men jag gjorde fel och sen orkade jag inte fixa en ny. ska faktiskt göra den nu. :)

2010-09-04 @ 16:10:07
URL: http://mwoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det var vi mkt på din stuttsimatta (skojj!)



Hahha ja det hände mkt det den sommaren ! Nästan lite förr mkt :S :D

2010-09-05 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0