Bilden: Nyårsafton på Zanzibar (ö:n)

Heeej!
Igår blev bara ett inlägg, men jag hade inte så mycket att skriva! Hehe. c: Det var en helt vanlig skoldag, eller inte riktigt, eftersom vi började hela dagen med att måla! Hihi. Min målingar blev jätte fula, ehe. Iaf, sen blev en annan lektion lite försenad av en person så jag hann inte göra klart mitt ena prov, höhö. ^^ På gympan spelade vi inne-bandy och fy va svettig man blev, jag fattar inte varför. Jag har nog inte svettas så mycket och ändå kännt mig... pigg? :o

Idag skulle vi ha gäster, men pappa påpekar att han är sjuk, så nu ska vi bara på fotboll med vissa av dem istället! Klockan 4 blir det. Jesper ville va idag, men det var lite kaos i huset så det gick inte! Om du läser detta Jesper , så ska du veta att jag inte ljuger. Ja.. för att pappa är sjuk och du vet vad! Men, nu behövs min blogg puffas upp lite med någon bild. Inte någon ny bild, tror jag, men det går väl lika bra med en gammal? Just nu regnar det och det håller på att bli riktigt dimmigt. :c (Försökte lägga in bilder från min lilla kamera som inte går att ladda, men typiskt mig så hittar jag inte sladd till den, så, det blir inga! Hehe)


Fråga inte varför jag har täckt över där uppe... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0