Tusen gånger starkare.

Jag vet att jag inte har bloggat, men det är ganska svårt när man har bandage om sina ena hand. :c Ehe, igår så kastade Adam ( en i min klass) en jätte hård boll på ina fingrar så de åkte bakåt, eller hur jag ska förklara det! Jag har väldigt ont och jag ska inte gå på gitarren imorron för att det går verkligen inte spela, haha! Idag var mamma och jag på förhands visning på "Tusen gånger starkare"! Den var väldigt bra. En fakta film, typ, eller ja, det handlade om hur orättvist det kan vara mellan tjejer och killar, populära och opopulära och knäppa lärare.

Öhm, jag måste egentligen lägga mig nu, för jag ska upp 20 i 7, för jag börjar 8. Jag cyklar kvart i 8, så jag måste ha en timme på mig, för jag segar alltd i 20 minuter i sängen, haha! c: Så egentligen 7 ska jag stiga upp, men ändå. Det går riktigt segt att skriva, så om jag har något stavfel måste jag skylla på det! Imorron åker faktiskt min mamma och pappa till Portugal, så det är därför jag måste också stiga upp tidigt. De ska vara där tills på lördag, så min farmor ska vara med oss (Jonatan och ja). ^^ Öh, jahapp, men nu ska jag dra mig mot sängen!

Puss och hej, leverpastej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0