Sovande katt med drömmar.

Heeeej!

Idag har inte hänt mycket. Frågade om de i receptionen på skolan hade fått in någon cykelnyckel, men hon visste inte och jag behövde fråga vaktmästaren, men hur skulle jag veta var han var?
På musiken hjälpte jag Anna med att lära sig "My heart will go on" på piano och hon kan nästan hela nu! c: Eller, ja, det mesta. Sista lektionen hade vi bild och vi skulle måla typ landskap på Usa, eller vad det var och min bild blev helt förstörd eftersom jag råkade göra massa fingeravtryck på bilden när färgen inte hade torkad, min bild blev helt blöt och jag tog en svamp och bara kletade runt på bilden. :c Smart man är då!

Jaa, iaf. Sen gjorde jag engelska och geografi. Sen har jag inte gjort så mycket mer än kollat på tv igen. Jag kollade på "Christine", "Vänner" (eller friends), "Tyra Banks" och "One three hill". ^^
Haha, jag måste ha ljud när jag göra läxan, för annars får jag tråkigt och gör något annat. :c Ikväll blir det ungspannkaka och Idol! (:

Aron ligger och sover här bredvid mig, så jag ska sova lite med honom innan de blir mat, haha!

PS. Ska börja med bilder i inläggen igen, men kanske nån annan dag. Jag har inte haft mycket tid till att fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0