Sol blommor.

Idag har varit en lång dag. Först så var vår lärare, Paula, borta eftersom hennes sån var sjuk. Så, vi hade en vikarie, Simon. Det blir alltid mycket liv och alla tror de kan göra vad de vill - när vi har vikarie, men jaja. Det var kul, för vi spelade king med Simon, haha! Han var väldigt duktig! Vi fick även sluta 15 minuter tidigare!
Så, sen gick jag hem och gjorde läxor och kolla på tv. Sedan åt jag glass, mums! Har inte ätit så där sen i femman, haha! (Jag gjorde lite onyttigare - fast godare!)
Snart blir det IDOL! Yey, första programet för i år. ^^ Men först ska jag fixa lite saker på facebook, för det börjar inte förrens 20:00!

En bild från i torsdags!


(Blev nöjd med den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0