Kräftskiva iiiiiigår. c:

Heeeej!
Har inte fått mycket sömn inatt för mitt öra tjöt i flera timmar. :c
DET GJORDE SÅÅ ONT, så det går inte att beskriva. "/ Ikväll ska jag hem till farmor och äta middag, blir väl kul, men både jag och Jonatan är sjuka, såå.

Igår var jag på kräftskiva, var väldigt kul! Jag åt kanske 5 kräftor, mums! Det var 4 barn med mig. Vi kollade på film och sedan la vi oss på studsmattan med massa täcken och filtar och myste! Hehe, vi gjorde det förra kräftskivan också! c: Tog inga bilder, fast jag skulle göra det, meeeeeen ändå, det var inte så mycket att fota. ^^

Nu ska jag hitta på något, jag har så tråkigt och jag stör mig så mycket att jag har lock för örat! ÅÅÅH, det gör ont, men det är helt dött, säger vi.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack desamma <3

2010-09-05 @ 14:36:31
URL: http://mathildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0