Börjar 8:00 imorron, som alla onsdagar. :c

Åh, va dålig uppdatering, men i mitt försvar var jag med Elisabeth och sedan köpte smycken, så jag hoppas ni förstår varför jag inte har bloggat! Just nu ska jag bara lära mig orden jag ska kunna i spanska och läsa igenom samhällskunskapsboken! :c

En sak imorron är bra! Och det är... slöööjd! c: Jag håller på att göra en hood-tröja. Lisa och Märta med, så vi hjälper varann. Sedan så börjar jag 8 imorron och slutar kvart i 3, så onsdagar är inte jätte bra! Men heelt okej. Jag bara ororar mig att jag inte ska hinna min matte, för jag har ju gitarr klockan fem i halv 5 imorron. *ÅNGEST* (Hehe, inte övat något, för min lärare snackade med massa andra. :/ Det kommer blir skenerat att säga det till honom, men jag hoppas han förstår!)

Ett inlägg till kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0