3 saker. ^^

Förlåt för dålig bloggning med idag kom mamma och pappa hem, så det har varit lite mycket nu på kvällen. Fick lite saker. En parfym, Hannah Monata, haha! Jag vet, kanske låter fånigt, men den luktade faktiskt gott och flaskan var fin, hehe! Det är ju inte märket som spelar någon roll och det var ju inte jag som valde parfymen heller, men jag gillade den och det är min första parfym. c: Sedan fick jag mentos och en sån sak man skakar så faller det glitter/snö. Fast det var från Spanien, men den var gullig med två spanjorer i som typ dansade tango eller något, bild kommer senare! :)
Idag har jag iaf spelat monopol med farmor, sedan har det inte hänt så mycket, hehe!

Jaja, ha en trevlig lördagskväll. 83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0