Lördags och söndags!

Nu har jag laggt in alla bilder från i lördags och söndags! :) Videorna är roligast! Haha, vi sjunger ganska mycket. c:
Öh, jag tror jag inte får visa bilderna på oss i bloggen, så ni får nöja er med bilder där vi inte visar våra fejs.


När man använder blixt ute för att det har blivit lite för mörkt och det blir för lång slutartid så ser det riktigt mörkt ute! Det var bara pytte lite mörkt, typ som en regning dag på förmiddan. Bilden fotade Elin, tror jag! :D


Våra saker till pizzan! ♥


Nästan allt på... Men en sak saknas!


OSTEN! c:


Helt klar. Man blev jätte mätt och den var super god! :D


Sedan åt man massa gott (det fanns en chipsskål till!) och...


Kollade på film! Haha, älskar bilden. *w*


Sedan skulle vi göra sådan choklad som, typ , hm, vad heter det? Äh, jag vet inte!


Men det funkade inte, men vi doppade ändå massa frukt i den smälta chokladen. ♥ GOTT!!

Sen var det söndag... ehe. x)


Här gör jag och Märta amerikanska pannkakor! ♥ Och Carro skär grönsaker till mackorna. :p


De jätte goda pannkakorna! Jag vet att de är på fel håll, men jag orkar inte vända. x)

Så, resten är typ bara på oss! Och typ 7 videos. :3
Hoppas ni gillar vad ni ser. *dregel*

Kommentarer
Postat av: Zoe

Gott! Hehe :P

2010-10-27 @ 19:31:43
URL: http://justatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0