Lite shopping.

Hehe, dålig bloggning. ^^
Igår var jag och mamma på stan och fikade och letade efter en jacka till mig, men vi hittade ingen, fast vi hittade istället 5 tröjor (olika modeller då...  tunika, långärmad, kort t-shirt, en ovanlig modell som var 3/4 långärmad och en oversize tröja!), trosor (treevligt att veta va?),  hänglsebyxor (väldigt stora, men det blir nog jätte bra när jag har opererat mig, så att jag inte behöver ha mjukisbyxor på mig hela tiden), två tavlor (manga tavlor) och fyra pennor! (elefant pennor. :3)
Öh, ni får inte bilder på kläderna, för jag orkar inte fota det och jag vill inte lägga ut massa bilder på kläder i min blogg, för det är ingen modeblogg. Ehe, jag vet att jag har gjort det innan, men ja... ni kanske får se dem i framtiden! c:


Mina tavlor! Jag vet att bilden är lite suddig, men jag såg inte det i kameran!


Pennorna... och Aron, fast Aron köpte jag inte! ;) (Pennorna är från Åhlens.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0