HÖSTLOV!

Hello!
About förra inlägget var att jag hade magkatarr och mådde illa och allmänt dåligt, höhö. x3

Nu är det HÖSTLOV! c: Eller ja, på måndag blir det ju det, men ändå. Och det visade sig att det inte var någon målarskola imorron. :c Tråkigt! Men jaja, vi ska ha gäster så det blir nog ändå kul imorron och sedan ikväll ska vi äta tacos! :) Gott. Uh, nu blev jag hungrig.

Veckan kommer bli så här, inte så mycket inbokad med skit i det! :p

Måndag: TANDLÄKAREN! :D
Tisdag: Noo plans.
Onsdag: Inga planer heller.
Torsdag: Åker till London!!! 8D
Fredag: Är i London.
Lördag: Är i London.
Söndag: Åker hem från London! :c

Hehe, det var veckan! ;)

Kommentarer
Postat av: lisa<3

här är dom sakerna jag skulle skriva: hakksan (resturang) , harrods (stort köpcentrum), urban outfits ( affär) , uniqlo ( affär med ¨baskläder¨) selfidges ( köpcentrum )

2010-10-29 @ 21:54:45
Postat av: lisa <3

här är dom sakerna som jag skulle skriva : hakkasan (kinesisk resturang),urban outfits ( klädaffär), uniqlo (affär med ¨basklädder), harrods (stort köpcentrum), selfridges ( köpcenturm)

det är allt jag kan komma på just nu ,kram <3

2010-10-29 @ 22:00:55
Postat av: lisa

oj! råkade skicka två gånger

2010-10-29 @ 22:01:43
Postat av: Moln

Trevligttrevligt.

Jag tycker om ditt namn; Alice...

2010-10-29 @ 23:09:19
URL: http://makt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0