Death Note.

Mitt inlägg kom aldrig...
Hm.
Hej!
Idag var mamma och jag på bibblan och lånade lite KP tidningar och manga böcker. c: Sedan så skulle vi till knutpunkten (där man åker tåg och sådant.) och mamma skulle fylla på sitt buss/tåg kort. Sedan fikade vi där på Espresso house en lite stund och sen åkte vi till borgen (en mat affär) och handlade! Ehe. Vi skyndade oss hem för vi hade bjudit på ett plagg på tradera och någon hade lagt över, men vi hann precis komma över köpa den! Det är en 50-tals klänning som är röd och den är så fin! ♥ Sedan har jag bjudit på en blus, den är också fin! c:
Men iaf, så har jag inte gjort så mycket mer än städat, sagt hej till pappa som kom hem från Spanien idag och fått lite godis av honom och sedan har jag webbat med Cornelia! Kuuul, fast nu är jag så trött. Ehe, jag gillar inte att vara trött och har har magkatarr just nu, så det är bara ännu värre.
Igår så nät-shoppade jag en jacka på ellos och ett par tights och en "skjorta" klänning, eller hur jag ska förklara det!

Nu jag kolla saker på datorn, har inte hunnit det idag... och kanske kolla på ett avsnitt av "Death Note"! (Tack för tipset Emelie!)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Oh! älskar den animen ;)

2010-10-04 @ 17:27:20
URL: http://yumzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0