BASKET IMORRON! c:

Idag var typ "göra-läxor-dagen", bara för att få allt överstökat. Det är en orsk för jag inte har bloggat idag. Sedan finns det en till och det är: Vad ska jag skriva om i bloggen?
Ehe, jag har så svårt för sånt. Jag vet oftas inte vad jag ska fota längre nu när det inte finns något att fota ute. Typ alla löven är redan av! Om nin har något tips vad jag ska skriva om i min blogg, så får ni gärna kommentera! c:
Imorron är det skol-OS i basket, så nu måste jag lägga mig! :p Vi ska vinna, kan jag säga er. Ni behöver inte fråga varför, för det är ju redan uppenbart! Vi är bääst... (okej, nu ljuger jag lite, men jag tycker vi förkännar det! Och vi är inte dåliga heller, så det kommer säkert gå bra, hoppas jag! :D)

Nää, nu måste jag lägga mig och läsa. ♥

(Åh, synd att min brorsas böcker är nerpackade, för jag skulle gärna vilja läsa episode 2 av One piece!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0