Hemma!

Heeej alla!
Igår fick jag komma hem från sjukhuset, lite tidigare än vad det var tänkt, men det var därför jag hade varit så duktig med allt, så ja. ^^
Jag har rullstol och kryckor och jag går på massor av medicin.

Medicin:
~ Två panodil var 6-e timme.
~ OxyContin - Långvärkande morfinliknande tabletter. Var 12-e timme.
~ Laxido - för magen. Dricka varje morgon, blandas med vatten.

Ja. Om jag går för mycket med kryckorna mår jag illa och blir yr, så det är mycket soffa. Inatt sov jag super bra. Från ca 12 till 11 (Väcktes lite för alla mediciner). På sjukhuset brukade jag somna sent för jag inte kunde omna och vaknade vid 4,5,6 och 7.

Ska äta nu, bye!


Kommentarer
Postat av: Elvira Dietmann

Gummsan! jag känner verkligen med dig!<3

2010-11-22 @ 16:33:18
Postat av: bibo

hej alice :D

2011-01-25 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0