A day with mom.

Hellu!!!
Idag har mamma och jag spenderat dagen. Först vid halv 11 så åkte vi till en skola fö vi skulle på en skolvisning. ;) De snackade i 1 timme om skolan. Lite jobbigt, eftersom jag satt så konstigt så min rygg var helt stel och gick och knäcka sen. x) Men ja, träffa hur många som helst jag kände, lite konstigt. Det var ju typ hela rigstops skolan som var där. En från mange. ^^ Fast man kunde komma olika tider, så det kanske kom någon mer från mange sen? Min kompis var där (familjekompis) så vi gick runt lite på skolan (Med våra mammor och hennes pappa).
Efter det så gick mamma och jag och kollade filmer på bio:n, men den hade inte öppnat och det var inga bra filmer förrens vid 4-6, så. Men vi åt och sen handlade vi frukt och godis och hyrde film och köpte film. x) Sedan åkte vi hem, jag kollade på den filmen vi hyrde och ja... och mamma och jag har gjort pizza, så just nu ligger den i ungnen. Den ser super god ut!

Jahapp. Bilder kommer senare eller imorron. ;)

Vi hörs. :p

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Haft en bra lördag?=)

2010-11-13 @ 23:31:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0