Ven !

Haha, sen uppdatering, jag vet, men jag har inte haft lust att blogga idag ! Jag var själv på Ven med klassen. Vi gjorde ingenting, förutom och vara på muséum. Fast det var lite kul ändå. Det fanns en liten buktik där man kunde köpa massa söta saker ! ♥ Jag köpte ett litet timglas, det nedanför. Det ser inte så sött ut på bild, men den är jätte söt ! Istället för sand är det en sorts " gegga " som är inne med vatten. När den droppar blir det bubblor ^^

Jaja, min storebror har själv åkt till Polen med sin klass ! Han kommer inte hem förrens på fredag, haha ! :D Nej, men, det är lite trist ändå. Vi behöver iaf inte skrika på honom för att han ska komma och äta... x'D



God natt allesammans ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0