Aron luktar på en blomma

Hellu bloggen ! :)

Förlåt för ingen uppdatering igår, men jag var ute hela dan ^-^ Det var massa stånd med mat , godis och sådant från olika länder ! ( köpte även några enstaka plagg. Man måste ju ha några svala kläder till sommaren ! )

Idag var klassen på vattenresa. Inte då " badland ", utan renignsverk osv... ^^ Det var inte särkilt kul. Det var väldigt regningt och det luktade skit ! Blä. Sedan när hela " resan " var slut slutade det regna, fast det var regn i luften. Efter några timmar hemma började det åska och blixtra och sen började det blåsa och regna ! Några minuter senare började det hagla ! Det var jätte stora hagel " bitar " och det bara forsade ner hagel i ca 10 minuter . Jag kunde göra snöboll av det sen, haha, fast just nu vill jag inte göra det, jag är inte så sugen på snö igen kan jag säga er.



( Bild från igår ^-^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0