Skriver av mig

( Skriver av mig )

Varför blir en sådan liten sak en sådan stor ? Varför måste livet vara bra och dåligt sammtidigt ? Allt händer sammtidigt. Allt dåligt, allt bra. Saknaden, förlusten, olyckor, illamående, trakessering, bråk. Livet är en plåga, jag har aldrig sagt att det måste vara bra, men åtminstone inte allt jobbigt sammtidigt ! Sammtidigt, sammtidigt, sammtidigt. JÄVLA SAMMTIDIGT. Det finns folk som stöttar, men de finns även de som sviker. Ord kan såra, steg kan såra. Livet är inte lätt. Man bara grubblar och grubblar och undrar vad man har gjort för fel, men i själva verket har man inte gjort något. Man inser inte det som en 12 - åring.


Tack så mycket ni som stöttar , tack för ni finns ! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda :)

hänt alice? finns.

2010-05-16 @ 14:21:52
URL: http://matildanilssons.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag förstår. Men finns på msn om du har tid! <3

2010-05-16 @ 21:22:48
URL: http://matildanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0