Aron räcker ut tungan :P



Hihi, Aron för nån dag sen. Visst är den söt ?

OBS! Lägg märke till sniglen på högersida ! ^^

Nu har jag varit med Thyra, det var kul. Jag sminkade oss i olika sminkningar. Först som typ " clowner ", eller vad man säger. Sen " Emos " och " Kawaii. Eller ja, vi fixade håret och så, det var kul ! :3 Sen så handlade vi lite godis. Kom på precis att Sara ( en kompis som kommer komma med sin familj på middag imorron ) att hon har godisförbud ! Fast jag handlade inte så mycket godis, men det är ju taskigt om hon inte få något :o Jaja, hon får väl ta chips sller så får hon äta lite ^_^

Nu ska jag se på " Min granne Totoro ". JAG ÄLSKAR DEN FILMEN ♥

Jaja, vi hörs, puss.

Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar också den filmen de är så bra=D

2010-05-14 @ 21:07:56
Postat av: Märta<3

fin bild

2010-05-15 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0