Spanien på måndag. ^^

Förlåt för jag inte bloggade igår, var lite trött. Jag kom hem vid 6 tiden. Vi hade stannat mycket på vägen hem och sedan fick vi vara med på våffelkalas med mormor, så tiden dröjde lite. Det skulle vara jätte fint väder idag, men det blåser ganska mycket och hela himlen är fylld med gråa moln. Fast det spelar inte så stor roll, för jag ska till... SPANIEN på måndag. Jag ska vara där i en vecka och vi ska låna ett hus av pappas kompis. Huset är jätte fint och det finns två pooler i det området. Kommer säkert bli jätte kul, fast jag kommer inte bli brun, eftersom jag har jätte dåligt färgpigment. Mamma hade det när hon var liten också, så jag har fått det av henne.

Igår fotade jag lite Aron. Han låg och solade lite. ♥


Han var så gullig. c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0