100 gratis bilder från fuji. (:

Jag vet, jag vet, men det räcknas inte, det är ju nästan tisdag!
Idag (Jaja, jag vet att det har gått över till en annan dag, men struntar i det) så åkte våra kompisar tillbaka till Ölanddär de har sitt sommarhus. Lite tråkigt är det att de har åkt, eftersom vi ses så lite! Det skulle varit kul om vi kunde åkte och träffa dem i Usa igen, fast det blir ju då inte på ett tag. Då kanske vi ska åka runt till andra, som till min pappas moster Inger, som bor i Minneapolis. :)
Några av familjens kompisar kom idag och åt lite ficka. Sofia och Fredrik. Mina bilder från fuji som jag hade beställt i fredags, tror jag, kom idag, så det var lite kul! Mamma hade köpte en amelia tiding och då fick man ett erbjudande på fuji. 100 gratis bilder. Fast man fick betala 29:- i frakt, men det är ju inte farligt! Bilderna blir jätte bra. :) De är i lite större format, så jag får klistra in dem. Jag kommer göra ett album med dem bilderna. Jag tyckter det är så kul att fixa med bilder. :3
Idag (Ja, nu onsdag) så åker jag ju med pappa och Jonatan till Strömstad. Det ska bli mysigt. Vi ska träffa kompisar och bo hos dem. Som synd kommer det förmodligen bli dåligt väder, men man får hoppas på det bästa. Det gör inget om det är dåligt väder idag, för vi ska ju sitta i bil, för det mesta, men det är väl lite kul om solen tittar fram en stund på torsdag.

LUCAS:
Om du läser detta, ska du veta att dagen som är bäst att gå på helsingborgs festivalen är på lördag! (:
Det blir Hugo, du, jag och någon mer, men vi bestämmer på fredag, eller något.



Ha det bra och vi hörs på fredag! Glöm nu inte att rösta på mina bidrag. Här är inläggen: HÄR och HÄR.
Pussar&Kramar / alicefoto.blogg.se ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0