Tennis.

Heeej!
Idag var det första tennis dagen på länge och vet ni vad? Jag kom i en nybörjar grupp. :c Åååh, va tråkigt. Mamma har skickat ett mejl till dem, som tur, men tiden och dagen är väldigt bra för tennis, så jag vet inte.
Iaf, så var jag hos farmor före tennisen. VI åt våfflor och pratade lite. Gjorde lite engelska också! Sedan när jag var på tennisen så fick jag reda på att en av dem som var med i min grupp var väldigt självisk. :/ Ja, hon hämtade aldrig bollarna, för hon var så lat, hon flyttade inte på sig när man skulle slå ett slag och så man fick fega ut så man inte slog henne i huvudet (Sedan tror hon att hon var bäst, för hon kunde hålla igång bollen med läraren, fastän hon skjöt upp och ner och hit och dit.)
Ni kanske tycker jag är konstig, men det var hemskt. Sedan så tänkte jag att de var nybörjare hela tiden, så jag fokuserade inte så mycket och sjöt lite här och där jag med. Okej, det gjorde jag inte, men jag skjöt inte så bra idag, som jag gör annars. Fast jag skjöt väldigt hårt...
Imorron är det gitarr, blää. :c Jag tycker det så tråkigt, eftersom man blir tvingad att göra något som man har betalat att gå på. Det är som i skolan. Undra om jag kommer hinna göra gitarrläxan, när jag har så mycket skolläxor. :/
Jaja, nu ska jag fixa lite saker och ta en halstablett. Jag blir så trött på min hals som gör ont hela tiden!


2004? Ehe, en sommar-tennis-bana. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0